Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Смольська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Смольська Л. 
Успіх фінської ступеневої освіти в контексті сучасного розвитку суспільства [Електронний ресурс] / Л. Смольська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_17
Розглянуто взаємозв'язок успішності фінської національної економіки із особливостями фінської ступеневої освіти і політично-економічною ситуацією в країні. Проаналізовано історично-ментальні, політико-економічні, державно-адміністративні, освітні фактори формування феномену фінського успіху і підкреслено визначальну роль державного стратегічного управління. Зазначено, що результати аналізу стратегії та системності фінського підходу дозволяють зробити порівняльну проекцію на українську систему освіти в контексті тих суспільних перетворень, які сьогодні є вкрай необхідними.Рассмотрена взаимосвязь успешности финской национальной экономики с особенностями финского ступенчатого образования и политико-экономической ситуацией в стране. Проанализированы историко-ментальные, политико-экономические, государственно-административные, образовательные факторы формирования феномена финского успеха и подчеркнута определяющая роль государственного стратегического управления. Отмечено, что результаты анализа стратегии и системности финского подхода позволяют сделать сравнительную проекцию на украинскую систему образования в контексте тех общественных преобразований, которые сегодня крайне необходимы.The topic deals with the notion of Finnish phenomenon. It means the total success both in stage education and in national economy. There is an attempt to observe some important factors in connection with proving details of Finnish success in different areas. The role of governmental strategic management is considered as crucial.
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.113 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Смольська Л. М. 
Одухотворений прагматизм як напрямок соціального дизайну в полі уваги післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Смольська // Педагогічний пошук. - 2014. - № 2. - С. 25–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_2_9
Досліджено поняття та феномен одухотвореного прагматизму як властивість активної особистості приймати життєві виклики, спираючись на вищу людську природу. Зазначено, що дизайнерський характер одухотвореного прагматизму полягає в його позитивному конструктиві - перетворенні на краще. Розглянуто певну структуровану поведінку як необхідну дизайнерську стратегію практичного покращання життя в його конкретних запитах. Проаналізовано результати вивчення рівня усвідомлення педагогами власного професіоналізму.Исследовано понятие и феномен одушевленного прагматизма как свойство активной личности принимать жизненные вызовы, опираясь на высшую человеческую природу. Отмечено, что дизайнерский характер одухотворенного прагматизма заключается в его положительном конструктивизме - преобразовании к лучшему. Рассмотрено определенное структурированное поведение как необходимую дизайнерскую стратегию практического улучшения жизни в ее конкретных запросах. Проанализированы результаты изучения уровня осознания педагогами собственного профессионализма.Explore the concept and phenomenon of animate pragmatism as a property of the person to take an active life challenges, based on the highest human nature. It is noted that the nature of inspired design pragmatism lies in its positive constructivism - the transformation for the better. Consider the definition of structured behavior as a necessary strategy for the practical designer to improve life in its specific requests. The results of the study of awareness of teachers own professionalism.
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.768 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Смольська Л. 
Управління змінами: школа позитивного конструктивну [Електронний ресурс] / Л. Смольська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 212-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.151 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Смольська Л. 
До питання наголошення латинських прикметників із закінченням -eus, -ea, -eum [Електронний ресурс] / Л. Смольська, В. Синиця, Є. Світлична, О. Мироник // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2019. - № 1. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2019_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.204 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Смольська Л. 
Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів Нової української школи [Електронний ресурс] / Л. Смольська // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 3. - С. 92-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_3_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Смольська Л. 
Мотивація здоров'ятворчості педагогів у реаліях сучасності [Електронний ресурс] / Л. Смольська // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 1. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.272 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Синиця В. 
Комплексний аналіз латинських медичних термінів-назв вимірювальних приладів [Електронний ресурс] / В. Синиця, М. Телеки, Л. Смольська, О. Мироник // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 1. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2020_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.798 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського